Shoot 'Em Up
After saving a newborn infant from assassins, carrot-crunching gunman Mr. Smith (Clive Owen) teams up with a prostitute named DQ (Monica Bellucci) to protect the baby from further attacks. With hit man Hertz (Paul Giamatti) hot on their trail, Smith and DQ uncover a dying senator's plot to harvest bone marrow from babies just like the one in their arms.