Six Days, Seven Nights
In the South Pacific island of Makatea, career-driven magazine editor Robin Monroe (Anne Heche) is on a week-long vacation getaway with her boyfriend, Frank Martin (David Schwimmer). A work assignment in neighboring Tahiti requires Robin to hire a cargo plane piloted by the cantankerous Quinn Harris (Harrison Ford). But when a powerful storm forces Quinn to make an emergency landing on a nearby deserted island, the dissimilar pair learn to set aside their differences in order to find rescue.