Snow Cake
After a terrible car crash leaves a young hitchhiker dead, the driver of the car, Alex Hughes (Alan Rickman, Harry Potter series), is drawn to seek out the hitchhiker's mother, Linda (Oscar Nominated Sigourney Weaver, Alien trilogy). Soon he finds himself involved in her life and forming a relationship with her spirited neighbour, Maggie (2007 Genie Award Winner Carrie-Anne Moss, The Matrix trilogy). SNOW CAKE is a story of love and the unorthodox friendships between a man escaping his past, an autistic mother coping with the loss of her daughter and a passionate woman who keeps love at arm's length.