Socorro Evolution
A team of marine wildlife ambassadors prepare themselves for a great adventure around Mexico’s Revillagigedo Archipelago, a UNESCO World Heritage site. Internationally renowned free divers show us the beauty of how man can explore marine wildlife while still conserving it, posing the question, "Can we all learn to coexist with nature within our lifetime before we destroy it?"