Spookers
As night falls at Spookers, dozens of seemingly ordinary people become freaks, zombies and chainsaw-wielding clowns. Every weekend come rain, hail or shine, this diverse group of amateur performers unite to terrify punters at the southern hemisphere's largest scream park, situated in a former psychiatric hospital. Director Florian Habicht reveals the transformative and paradoxically lifesaving power of belonging to a community that celebrates fear.