Step Up
Tyler Gage (Channing Tatum) has been in and out of trouble for most of his life and after finding himself before the judge again, he is sentenced to 200 hours of community service mopping floors at the Maryland School of the Arts. He quickly catches the eye of Nora (Jenna Dewan), a gifted ballet student, who is trying to use hip-hop moves with her classical routines. After some initial hesitation, Nora convinces Tyler to help her with her dance routines and the sparks fly.