Steve
Steve is a 2010 British drama short film written and directed by Rupert Friend and starring Colin Firth, Keira Knightley and Tom Mison. It screened at the 2010 BFI London Film Festival. The film was released theatrically as a section of the compilation film Stars in Shorts in 2012.