The Accidental Tourist
After the murder of their young son, the marriage between Macon (William Hurt) and his wife Sarah (Kathleen Turner) disintegrates, and she moves out. After a freak accident puts him on crutches, Macon goes to stay with his quirky siblings at the family home, where he meets the spirited Muriel (Geena Davis), a dog trainer with a young son of her own, with whom he begins a friendship. When Sarah learns about this, she attempts a reconciliation and Macon is forced to make a decision.