The Great Fortune
Welcome to the world of an extraordinary man who has everything he wants, but is missing the one thing he needs. Mirco Kuball: an ultra-wealthy, flamboyant, sophisticated and outspoken man who just happens to have down’s syndrome. This touching film explores an unexpected life. It moves through the castle where he lives; the massage parlours and restaurants where he's indulged; and the theater where he performs. But, beneath the opulent showman, lies a man like any other, who realises that beyond shelter, food, and companionship, nothing else counts.