The Last Scene
Selen has a gift of foreseeing the future in her dreams. After years of changing destinies of strangers, a dream appears to show her own death, and a man trying to save her. When she meets Kemal, the man from her vision, she's drawn into something far deeper than fate, love. Torn between fear and longing, Selen's journey becomes one where romance and danger are inseparable, and where a heart's awakening might hold the real answer.