The Odd Life of Timothy Green
Cindy (Jennifer Garner) and Jim Green (Joel Edgerton) live in the town of Stanleyville, home of the Stanleyville Pencil Factory. Though happily married, Cindy and Jim long for a child; unfortunately, they are unable to conceive. They bury a box in their backyard, containing all their wishes for what they hope a child of theirs might be. When a boy named Timothy (CJ Adams) magically appears at their door, the Greens learn that sometimes the unexpected can bring some of life's greatest gifts.