The Pervert's Guide to Ideology
The sequel to The Pervert's Guide to Cinema sees the reunion of brilliant philosopher Slavoj Zizek with filmmaker Sophie Fiennes, now using their inventive interpretation of moving pictures to examine ideology - the collective fantasies that shape our beliefs and practices.