The Rocketeer
Cliff Secord (Bill Campbell) is a cocky stunt pilot in love with a beautiful actress, Jenny Blake (Jennifer Connelly). When he discovers a jetpack hidden in a biplane, Cliff straps on the rocket, dons a flashy helmet and becomes the high-flying hero known as The Rocketeer. But when Nazis want to use the rocket as a weapon, Cliff must use his alter ego to both protect Jenny from an evil actor (Timothy Dalton) and save the day in this period adventure based on the comic books by Dave Stevens.