The Third One
After meeting Hernan and Franco on a dating site, Fede, a young student, decides to join the couple for the night. Curious in the beginning, he’ll soon immerge himself into their intimacy and start to consider relationship from a new angle. Talking about couple and desire, intimacy and sexuality, EL TERCERO dazzles by his freedom of tone, his elegant staging and the charm of the actors.