The Wicker Man
Sergeant Howie (Edward Woodward) arrives on the small Scottish island of Summerisle to investigate the report of a missing child. A conservative Christian, the policeman observes the residents' frivolous sexual displays and strange pagan rituals, particularly the temptations of Willow (Britt Ekland), daughter of the island magistrate, Lord Summerisle (Christopher Lee). The more Sergeant Howie learns about the islanders' strange practices, the closer he gets to tracking down the missing child.