They/Them
Award-winning screenwriter John Logan ("Skyfall," "Gladiator," "The Aviator") makes his directorial debut with the slasher horror film "They/Them." Set at an LGBTQIA+ conversion camp, the Blumhouse-produced thriller follows a group of queer and trans campers as they endure a week of programming overseen by camp director Owen Whistler (Kevin Bacon). What is promised to be a safe space proves to be anything but, and soon the campers must band together to defend themselves from the camp’s increasingly disturbing psychological techniques while a mysterious killer stalks the campsite.