This Means War
CIA operatives FDR Foster (Chris Pine) and Tuck (Tom Hardy) are inseparable best friends and partners. Together, their good looks, covert abilities and combat skills rank them among the CIA's elite, but their longstanding personal and professional bond is put to the test when they meet Lauren (Reese Witherspoon). FDR and Tuck both fall hard for the beautiful blonde, turning their deadly skills and an array of high-tech gadgetry against each other in an all-out battle for her love.