Tiny Furniture
After graduating from film school, Aura (Lena Dunham) returns to New York to live with her photographer mother, Siri (Laurie Simmons), and her sister, Nadine (Grace Dunham), who has just finished high school. Aura is directionless and wonders where to go next in her career and her life. She takes a job in a restaurant and tries unsuccessfully to develop relationships with men, including Keith (David Call), a chef where she works, and cult Internet star Jed (Alex Karpovsky).