To Catch a Thief
Notorious cat burglar John Robie (Cary Grant) has long since retired to tend vineyards on the French Riviera. When a series of robberies is committed in his style, John must clear his name. Armed with a list of people who own the most expensive jewels currently in the area, John begins following the first owner, young Francie (Grace Kelly). When her jewels are stolen, Francie suspects John, destroying their tentative romance. John goes on the lam to catch the thief and clear his own name.