Travis Tritt: Live & Kickin'
Filmed in Chattanooga in 2002, "Live & Kickin" features many of Travis Tritt's all-time greatest hits, including eight Top 10 singles and powerful acoustic performances of "Anymore", "Country Ain't Country", and "Long Haired Country Boy."