Vacation
The next generation of Griswolds is at it again! Following in his father's footsteps and hoping for some much-needed family bonding, a grown-up Rusty Griswold surprises his wife, Debbie, and their two sons with an ill-fated cross-country trip back to America's favorite family fun park, Walley World, before it closes forever.