Van Helsing
Famed monster slayer Gabriel Van Helsing (Hugh Jackman) is dispatched to Transylvania to assist the last of the Valerious bloodline in defeating Count Dracula (Richard Roxburgh). Anna Valerious (Kate Beckinsale) reveals that Dracula has formed an unholy alliance with Dr. Frankenstein's monster (Shuler Hensley) and is hell-bent on exacting a centuries-old curse on her family. Together Anna and Van Helsing set out to destroy their common enemy, but uncover some unsettling secrets along the way.