We Are Marshall
In 1970, Marshall University and the small town of Huntington, W.Va., reel when a plane crash claims the lives of 75 of the school's football players, staff members and boosters. New coach Jack Lengyel arrives on the scene in March 1971, determined to rebuild Marshall's Thundering Herd and heal a grieving community in the process.