Widows
A police shootout leaves four thieves dead during an explosive armed robbery attempt in Chicago. Their widows -- Veronica, Linda, Alice and Belle -- have nothing in common except a debt left behind by their spouses' criminal activities. Hoping to forge a future on their own terms, Veronica joins forces with the other three women to pull off a heist that her husband was planning.