ZARA LARSSON - Up Close
The documentary ZARA LARSSON – Up Close gives us a unique insight into the life of a pop star who broke through at ten years old. We follow her around the world and see a side she's never shown before. This is the story of an artist reaching for the very top, but with the knowledge that no matter how much she achieves, it'll never be enough to satisfy her.