A Galaxy Next Door
After his father's death, Ichiro must care for his siblings alone. He struggles to meet deadlines as a manga artist until a talented and beautiful assistant is hired: Shiori. One night, her true identity is revealed and they're instantly engaged!?
Ichiro Kuga is a manga artist that is in need of an assistant; Shiori Goshiki wants to become that assistant.