Absolute Value of Romance
High schooler Yeo Eui-ju secretly writes web novels and dreams of literary fame; when four irresistibly charming new teachers arrive, they inspire her stories and shake up her school.
Eui-ju hides Woo-su's glasses after stepping on them by mistake; given his demerits and tough task, she trashes them, thinking he's picking on her.
Once she realizes the glasses were special, Eui-ju digs them out of the trash but still gets a detention; Eui-ju posts her F4-inspired web novel online.
We were friends goes viral; riding the high, Eui-ju writes the steamiest cliffhanger yet, unaware someone is standing right behind her.
Woo-su demands she delete everything; now forced to write the novel on his terms, Eui-ju hits a wall; the principal has plans of her own.