Ant Anstead: Born Mechanic
Dolomite Sprint
Ant uncovers a rare 1980 Triumph Dolomite Sprint that could turn a big profit and help kick off the renovations on the farmhouse; problem is, the car doesn't start and has rust problems, so it's a gamble.
VW Camper: A 70s Revival
Ant discovers a Volkswagen Camper van that has been abandoned mid-restoration; the interior needs a full refit, and it also requires a suspension overhaul.
Ant buys two Jaguar XJS, hoping one can donate spare parts; but with brake problems and the gearstick floppy, they might just be double trouble.
Ant finds a 1973 Lotus Elan that could turn a big profit, but the car does not run, so taking it on is a huge gamble; farmhouse renovations stall after complaints to the council.
Ant uncovers an extremely rare 1980 Alfasud that has been locked away for 35 years; he discovers that reawakening the engine is problematic.
Ant discovers a 1977 MG Midget 1500, just like Bridget the Midget, the first car he restored as a teen; with tight margins and a big rust problem, he enlists his family to help out; Ant and his brother Michael demolish the old porch.