Babette Ill
Best friends Elvis and Benny have the most amazing adventures in a fantasy world full of crazy creatures. They possess a unique sense of humor and are both madly in love with the stunningly beautiful but fiery Seahorse-mermaid Toucane. They play safely above the ground in their lighthouse, surrounded by shipwrecks in a desert landscape, but danger lurks from below in the form of a giant blue underground rabbit lobster monster, Sandy. When in peril, guardian rubber-duck-angel and shapeshifter Babette comes to the rescue.
Fire
Elvis and Benny embark on a chaotic adventure when Sun breathes fire at Rooster, Babette cooks with Fire, and Elvis plays with Fire. Fire grows and causes a commotion, but eventually, Babette, Benny, and Toucane help rebuild their lighthouse. Fire learns to behave, and everything turns out fine.
Moon
Elvis and Benny are chased by Sandy, who eventually gets stuck under a lighthouse. They escape to the moon, where they are attacked by the moon itself. Babette transforms into a moon lander and they narrowly escape. Eventually, the lighthouse returns to Earth, crushing Sandy and half destroying the moon.
Elvis and Benny prepare for Toucane's birthday. Rooster wraps a present, but Sun tries to eat him. Elvis and Benny retrieve a diamond ring from Sandy's belly, but Toucane finds it smelly and throws it away. Rooster catches it, but Sun eats him. Babette brings a cake, and Toucane celebrates while Elvis and Benny are left outside.
In a night landscape, Rooster complains to Moon about Sun's tyranny. Moon gives Rooster a pill that turns him into a giant. Rooster confronts Sun and sends him away. Elvis and Benny fight the giant Rooster, and Babette transforms into a fighter plane. Will they manage to shrink Rooster back to normal size?
Elvis and Benny are hungry. Babette prepares Brussels sprouts for dinner. Elvis and Benny refuse to eat the sprouts, leading to chaos that escalates into a full-blown war. Eventually, they have to taste the sprouts and make up their mind.
Elvis and Benny were struggling to sleep due to Rooster's annoying snoring. Elvis tried everything to wake Babette, but nothing worked. Frustrated, he paced around, jumped on the couch, and even hit himself with a hammer. Meanwhile, Benny sleepwalked out of his aquarium, dreaming of saving Toucane. Their adventures intertwined in a night of chaos and humor.