Battle Game in 5 Seconds
Sophist
Game-loving high school student Akira Shiroyanagi survives an encounter with a monster, only to be fatally wounded by a girl named Mion; he wakes to find himself part of a large group of people forced to fight one another.
The teams are tied in the first rounds of the second program fights, but Madoka Kirisaki's battle with Saeko Zokumyoin continues.