Because This Is My First Life
Se Hee and Ji Ho decide to marry, leading Ji Ho to introduce Se Hee to her family; Se Hee seeks Ji Ho's father's approval while Won Seok attempts to reconcile with Ho Rang by buying her a desired sofa.