Billy Joel: And So It Goes
An expansive portrait of the life and music of Billy Joel, exploring the love, loss, and personal struggles that fuel his songwriting; intimately exploring the life and work of Joel, whose music has endured across generations.
After the success of "Piano Man," Billy Joel's career takes off with a string international hits and record-breaking tours.
Through countless setbacks, Joel reinvents himself with a return to his roots and a residency at Madison Square Garden.