Blade Runner: Black Lotus
City of Angels
An amnesiac named Elle enters Los Angeles, carrying only a locked data device that may hold the secrets of her past.
With help from the mysterious J, Elle learns more startling truths about the nature of her identity.
Elle's memories come flooding back, revealing the truth of what happened to her in the desert; LAPD Officer Davis puts together the clues that will lead her to Black Lotus.
Elle plots her revenge with help from J, but Police Chief Grant mobilizes a massive LAPD manhunt to find and eliminate her.
In her quest for revenge, Elle breaks into the home of her next target and is forced to take a hostage; Chief Grant calls in reinforcements.