Cars on the Road
Lightning McQueen and his best friend Mater head east from Radiator Springs on a cross-country road trip to meet up with Mater's sister.
Lights Out
The rain-soaked duo check into a creepy hotel where Lightning is haunted by four-wheel frights.
Mater and Lightning join local creature hunters in their search for a mysterious, elusive "monster."
A traveling circus exposes Lightning's fear of clowns and his new friend Ivy's unexpected talents.
Mater bonds with fellow trucks at a rest stop, and they celebrate their solidarity through song.