CUE!
The results of the Bloomball audition have been announced; not everybody got a part; AiRBLUE gets a proposal about a crowdfunding project called "Project Vogel."
Haruna and the rest of the Bloom Ball group are awaiting the first post-recording of the anime's first episode.
Kamuro Aya, Miyaji Mahoro, Hinakura Riko, and Yomine Miharu all chase a balloon only to end up in their lesson room; Aya is taking care of a weakened little cat.