DARK MOON: THE BLOOD ALTAR
At Decelis Academy, seven boys share a dark secret: They’re vampires. When Sooha, a girl who despises their kind, transfers in, their lives begin to twist together. As strange events shake the city, old sins resurface, and their world begins to change.
New Moon - Meeting -
Seven boys with a secret attend a night school; they are strangely drawn to the transfer student Sooha.
Sooha loses Shion while out on a date with him and is confronted by vampires with sharp fangs.
The boys learn Sooha despises vampires, but Heli resolves to give a party invitation to Sooha anyway.