Descendants: Wicked World
The villain kids' story continues with new animated shorts, Descendants: Wicked World! Join Mal, Evie, Jay and Carlos as they discover what the future holds for them at Auradon Prep. Meet new characters from the Isle of the Lost and Auradon, see more wicked fun adventures, and get ready to experience Descendants in a whole new way!
Evie's Explosion of Taste
Evie begs Mal to help her fix the cupcakes she baked for the Heroes and Heroines Festival at Auradon Prep; sweet intentions result in an explosion of taste.
Mal's Digi-Image Problem
When Mal gets a bit too carried away while painting a portrait of Audrey, Ben tells her she might have a Digi-image problem.
Audrey is frustrated about all of the attention that the edgy VK style is getting, so she convinces Jane to transform her hair into “something really out there.”
Everyone seems to be in need of Mal’s help. Pushed to the brink, Mal makes a wish that's more than she bargained for.