Dogu
Doğu’s world crumbles when his ex, now his professor, gives him a zero on his oral exam.
Believing networking is key to becoming a comedian, Özgür introduces Doğu to actor Muhsin in Cihangir.
Doğu visits his old school friends, all settled with jobs and families, taking Özgür along.