Dom
Victor is a police officer who dedicates his life to fighting drugs, but his son, Pedro, goes from being a teen cocaine user to being a gang leader and one of the most wanted criminals in Rio de Janeiro.
Kids Don't Come With Instructions
Victor is a man whose mission in life is to win the war on drugs; meanwhile, his son, Pedro, keeps losing his battles against drugs; being on opposite sides of the same war will make their father-son relationship crumble.
Feeling threatened and unable to deal with his addiction, Pedro meets Jasmin and joins a gang of luxury house thieves; Victor tracks down an informant in an attempt to find his son's whereabouts.
After a failed attempt to reconcile with his father and irritated by past mistakes, Pedro considers quitting, only to come up with a plan for an even bigger theft; in 1970, Victor meets a drug lord who wants to make cocaine popular in Rio de Janeiro.
Whose Fault Is It?
Pedro becomes annoyed at Lico's constant blunders during robberies; in 1995, teenage Pedro and Lico start doing cocaine and carry out burglaries to support their addiction; in the 1970s, Victor is pressured into snorting coke for the first time.
At age 15, Pedro undergoes a brutal period of rehabilitation treatments; as an adult, devastated by a loss, he succumbs to his drug addiction; in 1970, Victor takes a risk and makes one more delivery for drug lord Ribeiro.
After being rushed to the hospital, Pedro gives rehab another shot; in 1999, he's released from the juvenile detention center; his relationship with his father takes a turn for the worse; in 1970, Victor strengthens his ties with Ribeiro.