Don't Touch Kotesashi
Hands Off, Kotesashi-Kun
Koyo is on a mission to take care of five high school girls with his massages and magic hands.
Izumi can't win a swim meet due to severe anxiety. Will Koyo's masterful massage be enough to help her unwind?
Izumi wants to win, no matter what—even if it means letting Koyo massage her in a very private area!
Koyo must poke and prod Chiyo's most sensitive area—all so she can win against an online gamer?