Draw This, Then Die
First-year high school student Ai Yasumi lives on the island of Izu Oshima and loves reading manga; after a certain turning point, she sets her sights on creating stories of her own!
Comitia is finally here, and the members of the Manga Research Club learn how hard it is to sell doujinshi.