Estab Life: Great Escape
You Can't Run from Memories
Toichi wants help to escape his home cluster; his reasons come as a shock to Feles, an extractor who originally hailed from Shinjuku herself.
A grenade blows Martes clean in two, leaving the extractors both physically and mentally divided; reuniting the warring factions of her personality will be a challenge, even if they don't kill each other first.