Family Sundays
Crafter Amber Kemp-Gerstel shares her passion for crafting with adventurous young families in a series of Disney-inspired DIY projects. Each episode highlights a different Disney property with a one-of-a-kind craft, designed for families to build as a team. Amber guides families through an easy to follow, step-by-step process, offering practical crafting tips along the way, while exploring what makes Disney so special to each family.
Dumbo: Tent
Things become a real circus when the Mai family joins Amber for a craft inspired by Disney's "Dumbo"; Amber's plans take flight with magnificent results that culminate in a show-stopping performance.
The Little Mermaid: Mermaid Tails
The Chaney family and Amber take a deep dive in a craft challenge inspired by Disney's "The Little Mermaid," creating mermaid tails (complete with fish scales) that have some personal flair for each of the Chaney girls.
The Green family joins Amber for a sudsy craft inspired by Disney's "Frozen." -- it might seem daunting at first, but the Greens let it go and wind up with an adorable set of crafty cleaners.
The Freeman family joins Amber to make decorations inspired by Mickey Mouse and friends.