Feud
FEUD is an original anthology series by award-winning creator Ryan Murphy that will explore the bouts and blows of epic conflicts.
Cast aside by Hollywood, screen legends Joan Crawford and Bette Davis battle ageism, sexism and each other when they sign up to make "What Ever Happened to Baby Jane?"
The Other Woman
With production on Baby Jane underway, Bette and Joan form an alliance, but outside forces conspire against them.
As the film production reaches its climax, the feud becomes physical; Bette's relationship with her daughter becomes strained when she bonds with a new cast member; Joan reveals an intimate detail about her past.
On the eve of its release, bad word-of-mouth plagues Baby Jane. Bette and Joan brace for failure. Pauline tries to break gender barriers. Oscar nominations are announced.
Bette is on track to win a record-breaking third Best Actress Oscar. Joan and Hedda launch a clandestine campaign against her.
Hungry for another hit, Warner pressures Aldrich to bring the original team back together for a follow-up hag horror pic. Someone from Joan’s past poses a threat.