Food for the Soul
I Might Want to Cook
Mako and the others are told that they must have an activity to show what their club is about or be disbanded!
Mako and the others decide to go out together on the weekend, but Shinon's money for the trip disappears.
Kurea and Shinon get their licenses, so the club decides to go for a drive, but they end up on the freeway.
The club goes out for a day of shopping; when Mako tries on a skirt, she's shocked to find it doesn't fit!