Gen V
From the world of The Boys comes Gen V, a thrilling new series set at America’s only college for superheroes. These gifted students put their moral boundaries to the test, competing for the university’s top ranking, and a chance to join The Seven, Vought International’s elite superhero team. When the school’s dark secrets come to light, they must decide what kind of heroes they want to become.
God U
Congratulations! You have been chosen for admission to Godolkin University! We’re thrilled to be a part of your journey to discovering what kind of super you are! Since its founding in 1965, God U has produced some of the best and brightest superheroes the world has ever known, including three members of The Seven! And who knows? Maybe you’ll be next!
You’re invited to the #ThinkBrink Memorial Gala and Fundraiser tonight at Godolkin University! Make sure to dress your best when the doors open at 7PM and you hit the red carpet! Then join the world’s hottest superheroes and celebrities for selfies and complimentary champagne, and enjoy a touching tribute video to the legendary Professor Brinkerhoff, featuring A-Train, The Deep, and Polarity!
The Godolkin University School of Crimefighting is excited to announce its newest course offering: THE PSYCHOLOGY OF SUPERVILLAINS! By studying the most well-known example of a supervillain, Soldier Boy, the course will investigate what makes a superhero go bad, from their flawed origin story, to the vices and moral compromises that lead them astray! Space is limited! Sign up today!