George Lopez: Muy Católico
Live from the Dolby Theatre, George Lopez brings his reflections on aging, Latino family dynamics, and cultural quirks in his final stand-up special. He hilariously embraces the challenges of getting older and touches on generational clashes and Latino superstitions. Bold and personal, Lopez delivers his comedic voice to stories that capture both the humor and heart of his journey one last time.