Harrow
Dr. Daniel Harrow is no ordinary forensic pathologist – Brilliant. Unorthodox. And a murderer? His total disregard for authority and unfailing empathy for the dead help him solve even the most bizarre of cases. He is driven to give victims a voice and will bend every rule to get to the truth of what happened to them.