Hidden Truth
As the news of Barış's suicide gets around, Büge finds out that the man beside her isn't Savaş. What is the reason behind Fırat Bulut's suspicions? Will he be proven right?
Barış is getting used to living as Savaş. While Fırat tries to remember what happened, everybody hates him for murdering his family. Only Cemre believes him. Will Fırat accept Cemre's offer?
Cemre confronts Tahir and asks questions about Fırat's case. Getting a call from Barış startles Cemre. Can Barış successfully pull of pretending he is Savaş? Or, will he get caught by Fırat Bulut?
Fırat goes mad after reading his own testimony. He has to remember what happened. If he cannot, he has to accept whatever is thrown at him. Büge takes his son with her and tries to escape from Barış. Will she succeed?
Fırat pleads guilty but Ceren questions if the killer is actually him. He is being asked questions that he cannot answer. Barış encounters another problem while pretending to be Savaş. He tries to find a way to overcome all.
Barış gets a new envelope with a note inside and Fırat tries to piece together the clues he saw in the cell. Fırat asks Hacı's help solving them. Meanwhile, Cemre finds a clue that would completely change the trajectory of the investigation.