I Know What You Did Last Summer
It's Thursday
Lennon Grant returns home after her first year at college and discovers that someone knows the terrible secret she and her friends swore to keep last summer.
It's Not Just For Dog S...
The estranged friends reunite to try and figure who might have revealed their secret or who else knows what they did.
Lennon uncovers secrets about her twin and begins to fear the worst about the true identity of the person murdering her friends; more murders shock the local community.
The police question everyone in town with any connection to the victims; the crew thinks they know who is after them and hunts for evidence implicating the town eccentric.
Lennon unearths more devastating truths as the crew frantically searches for one of their own who has gone missing.